או
חפש מילים אחרונות לפי אות (שם האומר/ת)
א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

שני בני דודים

''אנחנו מצטערים על מה שעשינו. שנינו נפרדנו מהחברות שלנו ואנחנו לא יכולים יותר. אנחנו אוהבים אתכם מאוד ומבקשים סליחה''

על האיש/ה
שני צעירים, בני דודים, אחד מהם חייל במדים, הגיעו ביום א', כ''ד בטבת התשס''ג, עשרים ותשעה בדצמבר 2002, למלון ''דיוויד אינטרקונטיננטל'' בתל אביב, סמוך לשעה תשע בערב, והזמינו סוויטה מפוארת ללילה. תמורת תשלום במזומן של שש מאות ושמונים דולרים הם הופנו לסוויטה 2231, בקומה העשרים ושתיים של המלון. אחד העובדים הציע לחייל להשאיר את נשקו, רובה אם-שש עשרה, במקום מיוחד בקבלה, אך החייל אמר שהם הגיעו לחגוג אירוע מיוחד ובאו רק ללילה אחד, ועל כן אין צורך להשאיר את הנשק למשמרת. הם עלו לסוויטה, ובשעה תשע ארבעים ותשע הזמינו ''ארוחת שחיתות'': ספגטי נפוליטנה, רביולי בגבינה, פיצה עם מוצרלה ואורז, בירות וקוניאק. עלות ההזמנה: מאתיים ששים וששה דולרים. המלצר שהביא להם את הארוחה לא יכול היה לדעת שמדובר בסעודה האחרונה. גופות השניים נמצאו ירויות למחרת בחדרם, על הרצפה, ולידן מכתב פרידה: ''אנחנו מצטערים. סליחה על מה שעשינו. אנחנו מאחלים לכם חג שמח ושנה טובה ומאושרת. השארנו שבע מאות שקל על השולחן, להוצאות עבור העברת גופותינו מהמלון לבית הקברות''.
למחרת, בשעה אחת בצוהריים, הסיט השכן בסוויטה הסמוכה (הבדרן, הדי. ג'יי וזמר הראפ הישראלי-בריטי סשה כהן – עלי ג'י) את הווילון בחדרו, וגילה בקיר המשותף לשתי הדירות חור של קליע, שפגע גם בחלון. הוא הזעיק את קצין הביטחון, ואנשי המלון פרצו אל הסוויטה של השניים.
בהודעה שהשאירו במשיבון שבטלפון הנייד שלהם אמרו השניים: ''אנחנו מצטערים על מה שעשינו. שנינו נפרדנו מהחברות שלנו ואנחנו לא יכולים יותר. אנחנו אוהבים אתכם מאוד ומבקשים סליחה''.
אף שאחת המשפחות העלתה אפשרות, שמדובר ברצח ובהתאבדות, משום שאחד הצעירים ''גנב'' לבן-דודו את חברתו, העלתה חקירת המשטרה שמדובר בהתאבדות כפולה.
  
  


חזרה


© כל הזכויות שמורות